Minua ei huvita istua kotona, joten täällä ollaan taas!

Viime aikoina olen uneksinut Rouva Lypsystä..  :-)  Ensimmäisessä unessa oli hänen luonaan kylässä ja juttelin veljeni kanssa.    Veli oli sitä mieltä, että meidän pitäisi ostaa perheen lapsille oma tietokone.  Minun osuuteni olisi viisikymppiä.  Olin myönteinen, mutta kerroin itse suunnitelleeni keinun rakentamista pihaan.  Tai vielä parempi idea olisi jättiläisuima-allas!  Emme päässeet yksimielisyyteen.  Kaikki ideat olivat kai yhtä toteuttamiskelpoisia...

Toisessa unessa tutkailin Rouva Lypsyn kotipihaa ja päätin ajaa nurmikon.  Oli maaliskuu, mutta heinät olivat päässeet kasvamaan aika pitkäksi.  Oli kuitenkin helppoa tehdä työtä: koska oli pakkasta, ruohonleikkuussa ei tullut ollenkaan kuuma, vaan saattoi vaikka juosta ympäri pihaa koneen kanssa!  Äkkiä kauhistuin.  Tajusin, että olin jyrännyt leikkurilla koko Rouvan kasvimaan ja kaikki kukkapenkit!  Niissä olivat olleet viljelykset jo taimella, mutta eivätpä olleet enää...