Vali, vali. Olen siis edelleen käsittämättömän väsynyt. Toissapäivänä uuvahdin käytyäni Kysillä. Täytyi käydä vuosi sitten tehdyn operaation jälkitarkastuksessa. Ennen tutkimuksia minulta kysyttiin, olenko ottanut kipulääkettä tai haluaisinko. Olin vähän yllättynyt: kyllähän minä pärjäisin. En kuitenkaan tajunnut, että minulle tehtäisiin jotain, joka vuosi sitten tehtiin nukutuksen yhteydessä! Yllätys, yllätys: homma sattui!

Jännitys ja uusi, aika ikävä kokemus saivat aikaan sen, että heti tutkimuksen jälkeen tunsin päänsäryn alkavan ja myös uuvahdin totaalisesti. Minulle käy helposti niin :)  Kun istuin kuuntelemassa jatko-ohjeita, tuntui, että nukahdan istualleni. Ajattelin vain, että haluan pitkäkseni ja nukkumaan. Kuinka ihana olisikaan nukkua... vain nukkua...  Hoitaja kyseli, olenko varmasti kunnossa. Ilmeisesti näytin uloskin päin täydellisen tööt:ltä :D Vakuutin olevani kunnossa. Nukkumaankaan ei pääsisi, sillä piti mennä takaisin töihin.

Pienempi kipu jatkui vartin-parikymmentä minuuttia ja jälkikivut voivat jatkua päiviäkin, mutta niillä ei ole väliä. Toivon vaan, ettei tarvitse usein kokea samaa tutkimusta

Tulee vaan mieleen, mihin kaikkeen ihminen voi joutua sitten, kun on oikeasti sairas. Ei kiva :(