Työssä, tai "työssä" menee ihan hyvin. Olen mielestäni jaksanut olla sosiaalinen ja ystävällinen asiakkaille, vaikka pelkäsin, etten aina jaksaisi. En ole ottanut liikaa vastuuta, vaikka pelkäsin sortuvani helposti. Nukkumiseen työ kuitenkin vaikuttaa, jopa paljon. Se oli minulle täydellinen yllätys. Nukkumiseen nimittäin vaikuttaa ennen kaikkea hermoilu, joten hermoilun täytyy olla tiedostamatonta.

Toisin sanoen työkuntoni on ihan oikeasti huono!

Pari päivää sitten olin yhteydessä työn ohjaajaan ja sovimme tapaamisajan. Hän sanoi, että täytyy kertoa minulle avotyöhön liittyvistä muutoksista. Ehkä työni jää nyt tähän pikku pätkään? Saapa nähdä.

Tänään minulle soitti henkilö, joka lopulta pyysi minua Kuan (Kirkon ulkomaanavun) yhteyshenkilöksi Kuopioon. Olen tiennyt, että yhteyhenkilöä etsitään ja ollut siitä vähän kiinnostunutkin syksyn ajan. Lupasin miettiä asiaa. Täytyy ottaa siitä selvää.