Kerrataanpas, mitä olen tänään tehnyt. Heräsin seitsemältä ja vähän syötyäni läksin käymään kirkolla. Oli sovittu, että saan penkoa vielä kerran kaappia ja katsoa, mitä tavaraa lähetysväki ehkä voisi käyttää. Siinä meni melkein pari tuntia. Penkomisen jälkeen läksin bussilla keskustaan ja bussia vaihtaessani kipaisin kaupassa ostamassa evästä. Ajoin vaihtobussilla kysille ja täällä kirjastossa olen ollut siitä lähtien.

Ensiksi nautiskelin vähän blogien parissa. Luin blogilistan kautta käsityöblogeja, joissa pääosin neulottiin. Ihanuuksia neulottiinkin. Kirjoitin yhden pienen, ajastetun tekstin omaan blogiin. Lähetin vielä tekstiviestin eräälle kuorolaiselle ennen kuin avasin netistä Hatikan ja ryhdyin siirtämään harvoja viime vuoden muistiin merkitsemiäni luontohavaintoja tietokantaan. Hatikan parissa olen väkertänyt tähän asti ja mieleen on väkisinkin tullut kesähaaveita. Mutta parempi unohtaa ne vielä. On vielä yli kaksi kuukautta ennen kuin lumesta pääsee eroon.

Talvi riittäisi minulle nyt! Olen nauttinut lumisista ja jäisistä maisemista, mutta talven pituus olisi ihan kelvollinen juuri tässä. Nyt lumet pois ja kevättä peliin!

Tänään käyn vielä kuoro1:n harjoituksissa. Istun sivussa kuuntelemassa, koska olen kipeä. En millään ilkeä olla poissa, kun kaksi edellistä harjoitusta on jo jäänyt väliin.