Nyt on ollut pakko pimahtaa vähän. Tekisi mieli melkein huutaa suoraa huutoa! Koko päivä oli tyhjä: tuntuu, kuin sitä ei olisi ollut. Ihan kuin en olisi missään vaiheessa herännytkään. En oikein tiedä, miksi. Aamulla heräsin seitsemän jälkeen ja tunsin heti, että kaikki ei ole kohdallaan. Heräsin ilman kelloa ja äänet olivat vääränlaisia. Niinpä niin, olin siirtänyt illalla herätysaikaa varhaisemmaksi ja unohtanut sitten laittaa itse herätyksen päälle. Terapiassa olisi pitänyt olla alle tunnin päästä ja kävellen en enää ehtisi. Pyörä oli mennyt rikki muutamaa päivää aiemmin ja se bussi, jossa olisin ehtinyt, oli menossa parin minuutin päästä. Se siitä. Laitoin herätyksen kahdeksaksi ja jatkoin unia siihen asti.

Terapeutti sanoikin, että hänellä oli peruutusaika kymmeneltä ja voisin tulla silloin, jos haluaisin, Halusin tietysti. Kävelin terapiaan, istuin siellä 45 minuuttia ja kävelin Vakkaan. Askartelin kolme tuntia (oli talkoopäivä) ja sitten olikin jo ilta. Minusta tuntui kuin en olisi muistanut herätä ollenkaan.

Ja kun tulin kotiin, minua odotti paketti Uudet kirjat -kirjakerhosta! Paketti, jota olen kahdesti yrittänyt perua, ja jonka osalta nettisivu molemmilla kerroilla ilmoitti, ettei minulla ole peruutettavaa kuukaudenkirjaa!!! Tiedän, että olen yrittänyt peruutusta, sillä nykyään kirjoitan kaikki peruutukset ym. tärkeät kirjakerhoon liittyvät asiat ylös. Tämä ei nimittäin ole ensimmäinen kerta, kun ko. kerhosta tulee peruutettu kirja! Minulla taas ei ole peruutuksiin varaa, sillä tilaan äärimmäisen harvoin ja peruutusmerkinnöillä saisin varmasti potkut.

Eli PIMAHDIN ja olen PIMAHTANUT edelleen!!! Asiakaspalvelu näkyy olevan huomennakin auki ja sinne soitan heti ensimmäiseksi aamulla. Saavat luvan poistaa lähetys- ja palautustiedot rekisteristään.

Ja minkä helvetin takia olon pitää olla tällainen? Mikä viime yössä meni niin perusteellisesti vikaan, että todellisuus on tänään kokonaan kadoksissa?