Terve, Jumala. Anna anteeksi kaikki pahat ja pijä minut tänäänkin omanas. Hoida minun läheisiä ja kerro heille, että olet olemassa. Kiitos kaikesta, mitä minä olen saanut kokea susta. Haluaisin sitä enemmänkin. Haluaisin tuntea sut vieressäni vaikka koko ajan. Se on niin hienoa. Kiitti, että puhut.

Pidä erityisesti huolta mun kummitytöistä ja -pojasta ja heidän läheisistä. Piä heijät lähelläs ja ota luokses sitten, kun on aika. Terkkuja mummolle ja iskälle, täteille ja kaikille niile veljentytöile ja -pojile, jotka on jo sinun luona. On tosi kiva tavata heijät sitten joskus.

Paranna sairas lapsi. Pidä huoli kaikista, jotka joskus on pyytäny multa esirukousta. Ota omaksesi ne aineitten käyttäjät, joita olen tavannu. Heistä tulee tosi hyviä evankelistoja.

Rohkase nyt jokkaista, joka on vankilassa, etenkin niitä, jotka luulee, että kukaan ei muista heitä.

Ohjaa omaa kansaasi oikeaan. Kiitti, että teet ihmeitä. Se on tosi kiva :-)  Minäkin haluaisin rukoilla ihmisille tosi "isoja" asioita. Tiedät, mitä tarkotan. Ja minäkin tiijän kyllä, et tärkeintä on taivaaseen pääsy. Mut ne ihmeet on vaan niin kivoja.

Se taivaan valkonen on IIIHANA! Oli hienoa nähä se sillon joskus. Uskaltaisinkohan pyytää, et saisin nähä sen toistekin...? Ei ole pakko, kyllä minä muistan sen nytkin. Anteeks, minä haluaisin vaan kokemuksia. Onko väärin pyytää niitä?

Ai niin, se kysymys: miksi sinä teet ihmisiä?

Kiitos, ja aamen.