Vielä yksi postaus edelliseen liittyen. Paitsi että minua on alkanut keittää viimeaikaiset kokemukseni humalaisten kanssa, olen alkanut kyllästyä koko juttuun. En siis enää viitsi kirjoitellakaan siitä, ellei nyt jotain aivan erityistä tapahdu.

Äskettäin ihmettelin kaverini kanssa, miten voikin olla, että olen saanut niin paljon humalaisten "huomiota" osakseni. Nimittäin EN ole muuttunut hoikemmaksi, nuoremmaksi ja kauniimmaksi. Kaverini ehdotti, että se johtuu hiuksistani. Nehän ovat nyt paljon pidemmät kuin yleensä. Njääh.. epäilin. Mikään selitys ei tuntunut järkevältä. Sitten kaveri luovutti ja sanoi, että onhan sitä mielenterveyspotilaiden avohoitoa kyllä lisätty viime aikoina. Purskahdin nauruun. Se se oli! Käyvin ja paras syy, johon nyt ripustaudun! Nauru Nauru Kieli ulkona

Tästä huolimatta epäilen, että seuraava kaveri, joka tekee minulle ehdotuksia, saa tuta niskassaan kaikki viime kuukausien tapahtumat! Olen pitänyt suuni kaikissa tilanteissa kiinni, koska en ole välittänyt haastaa riitaa. Ensi kerralla kuitenkin saattaa pamahtaa. Teidän olis ehkä jo hyvä rukoilla sen puolesta, joka kiukkuni kohteeksi joutuu! Nauru Nauru