Minun oma maanantaini, vain minun! Taivaallista tiistaita seurasi tällainen minun maanantaini. Eilen oli kuoro2:n 120-vuotisjuhla ja konsertin ja kahvitilaisuuden jälkeen huomasin äkkiä, ettei minulla ole mitään välittömästi hoidettavaa asiaa! Tunsin, kuinka suorastaan tipahdin rentoutumisen tilaan. Kaivoin kalenterin esille ja näin, ettei minun olisi pakko tehdä mitään kahteen päivään ja jatkossakin kalenteri olisi paljon väljempi kuin viime aikoina. Ooohhhhh... Tietysti nyt sitten sanon 'kyllä' kaikelle, mihin minua kysytään, mutta se on sen ajan murhe. Juuri nyt minulta ei vaadita paljoa. Ja se on taivaallista! Riemukasta! Onnellista! Mikä mahtava maanantai.

Olen kirjoittanut sähköposteja ja illalla alan selvitellä korttilaatikkoa. NYT on aika lähettää kasaantuneet kortit vastaanottajilleen. Ehkä kuljen taas videovuokraamon kautta ja lainaan jotain katsottavaksi. Huoooh....  mikä mahtava, onnellinen maanantai.