Basillini ovat ikävämpiä kuin arvasin: se, mitä sairastan, ei olekaan mikään pikku flunssa (ei se tosin ole influenssaakaan). Kuume nousee muutaman kerran päivässä ja pian nähdään, miten korkealla se nyt on. Kävin nimittäin ostamassa kuumemittarin, koska en löydä entistä mistään. Kai se on jonkin repun pohjalla ja tulee vastaan joskus.

Pystyin käymään bussilla kaupungilla, mutta ihan hissukseen kävelin. Päähän ja kurkkuun koskee aika kovasti, koska olen säästellyt särkylääkettä yötä varten. Ei ihan hirveitä yliannoksia kehtaa sentään vetää sisäänsä. Neljää seinää olen tuijottanut niin paljon eilen ja tänään, että pakko oli lähteä ulos edes kuumemittaria hakemaan. Olen kärttyinen sairastaja, tai ainakin silloin, kun tietää, ettei kyse ole mistään isosta.

Ei huvittaisi mennä kotiin, mutta ei tässä jaksa kovin kauan istuakaan ;-)  Olen katsellut videoita ja tehnyt kaikenlaista pientä, mitä sängyssä jaksaa.

Ensi viikolla muuten kirjoitetaan avotyösopimus. Toivottavasti toivun siihen mennessä.

Niin, ja asunnossani on hedelmäkärpäsinvaasio! Tiskit on tiskattu ja roskikset tyhjennetty, mutta kärpäsiä lentelee jopa makuuhuoneen puolella. Olen yrittänyt kurkkia sängyn alle ja hyllyjen taakse, olisiko siellä pussillinen ruokaa mätänemässä, mutta mitään ei ole löytynyt.

Edit. Kuumetta on nyt vain 38 C.